SDT تمایل ذاتی به فعالیت های طرفدار اجتماعی را توضیح می دهد که باعث می شود فرد از طریق ملاقات با اصول اولیه درگیر رفتارهای مثبت و سازنده مدل لباس مجلسی حریر شیشه ای شود.
نیازهای روانی SDT استدلال می کند که سه نیاز روانشناختی اساسی برای تقویت رفاه و سلامتی یک فرد باید برآورده شود.
شایستگی، ارتباط، و خودمختاری شایستگی را می توان به عنوان تلاش برای کنترل نتیجه و تجربه احساس تسلط بر عنصر حیاتی توصیف کرد.
رابطه با تمایل فرد برای تعامل، ارتباط و به اشتراک گذاشتن تعاملات عاطفی با دیگران سروکار دارد در نهایت، استقلال تمایل به کنترل زندگی و فعالیت های هماهنگ با خود شستشوی رادیاتور بخاری ماشین با جوهر نمک یکپارچه خود را توصیف می کند.
با پشتوانه صدها مطالعه که مزایای سبکها و استراتژیهای انگیزشی حمایتی (مانند بازخورد مثبت، همدلی، انتخاب و ارائه منطقی) را نشان میدهد، SDT اغلب در حوزه آموزشی مورد استفاده قرار میگیرد، زیرا درک انگیزه یادگیرندگان برای عملکرد تحصیلی بسیار مهم یک لیتر چند لیوان است، می باشد.
فراتر از این تحقیق موجود برای پشتیبانی، ما از SDT برای ارائه بینشی عمیق تر در مورد اینکه چگونه هر یک از عناصر مدل SCARF بر انگیزه درونی و عملکرد تحصیلی تأثیر می گذارد استفاده می کنیم.
در مدل SCARF، وضعیت به اهمیت نسبی درک شده یک فرد در مقایسه با دیگران وابسته به نقشهبرداری پیچیده نورونهای درون مغز و درک یک «دستور نوک زدن» اجتماعی ناگفته اشاره آموزش بستن روسری لاکچری دارد.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.